Dostosuj preferencje dotyczące zgody

Używamy plików cookie, aby pomóc użytkownikom w sprawnej nawigacji i wykonywaniu określonych funkcji. Szczegółowe informacje na temat wszystkich plików cookie odpowiadających poszczególnym kategoriom zgody znajdują się poniżej.

Pliki cookie sklasyfikowane jako „niezbędne” są przechowywane w przeglądarce użytkownika, ponieważ są niezbędne do włączenia podstawowych funkcji witryny.... 

Zawsze aktywne

Niezbędne pliki cookie mają kluczowe znaczenie dla podstawowych funkcji witryny i witryna nie będzie działać w zamierzony sposób bez nich.Te pliki cookie nie przechowują żadnych danych umożliwiających identyfikację osoby.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Funkcjonalne pliki cookie pomagają wykonywać pewne funkcje, takie jak udostępnianie zawartości witryny na platformach mediów społecznościowych, zbieranie informacji zwrotnych i inne funkcje stron trzecich.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Analityczne pliki cookie służą do zrozumienia, w jaki sposób użytkownicy wchodzą w interakcję z witryną. Te pliki cookie pomagają dostarczać informacje o metrykach liczby odwiedzających, współczynniku odrzuceń, źródle ruchu itp.

Wydajnościowe pliki cookie służą do zrozumienia i analizy kluczowych wskaźników wydajności witryny, co pomaga zapewnić lepsze wrażenia użytkownika dla odwiedzających.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Reklamowe pliki cookie służą do dostarczania użytkownikom spersonalizowanych reklam w oparciu o strony, które odwiedzili wcześniej, oraz do analizowania skuteczności kampanii reklamowej.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

42. Festiwal Polskich Filmów Fabularnych w Gdyni

Film Macieja Stuhra zrealizowany podczas zajęć na Wydziale Aktorskim zakwalifikowany do Konkursu 42. FPFF w Gdyni

„Milczenie Polskich Owiec”, scenariusz i reżyseria: Maciej Stuhr, produkcja Akademia Teatralna im. A. Zelwerowicza w Warszawie.

Film studentów III roku Wydziału Aktorskiego zrealizowany w roku akademickim 2016/2017 podczas zajęć pod opieką Macieja Stuhra, został zakwalifikowany do Konkursu Filmów Krótkometrażowych 42. Festiwalu Polskich Filmów Fabularnych w Gdyni!

W konkursie znalazł się także film „Pars pro toto” w reż. Katarzyny Łęckiej. Jest to krótkometrażowy debiut studentki Wydziału Reżyserii.

Serdecznie gratulujemy!

Milczenie Polskich Owiec

Gatunek: film fabularny – krótkometrażowy

Produkcja: Polska 2017

Okres zdjęciowy: 23-25 stycznia 2017

Barwny, 34 min

Reżyseria: Maciej Stuhr

Scenariusz: Maciej Stuhr 

Zdjęcia: Maciej Puczyński

Muzyka: Filip Kuncewicz 

Montaż: Michał Edelman, Mateusz Nowakowski

Dźwięk: Łukasz Klimczak, Maciej Amilkiewicz, Filip Kuncewicz

Scenografia: Pracovnia Art-Club Warszawa 

Kostiumy: Paula Grocholska

Charakteryzacja: Julia Skorupa

Kierownik produkcji: Joanna Fedorowicz

Korekcja barwna: Dominik Deras

Postprodukcja obrazu: New Wave Film Mateusz Budnik 

Postprodukcja dźwięku: Audiorepublica Filip Kuncewicz

Gaffer: Maciej Maciejewski 

Oświetlacz: Emil Rukat

Mastering DCP: New Wave Film Mateusz Budnik

Oprawa graficzna: Sebastian Mucha

Projekt plakatu: Maja Kościkiewicz

Public Relations: Justyna Teleńczuk

Producenci: Wojciech Malajkat, Marcin Perchuć, Maciej Stuhr

Produkcja: Akademia Teatralna im. Aleksandra Zelwerowicza w Warszawie/ Wydział Aktorski 

Obsada – studenci III roku Akademii Teatralnej w Warszawie: Eliza Rycembel, Agata Różycka, Zofia Domalik, Hanna Skarga, Dominika Kryszczyńska, Henryk Simon, Marcin Bubółka, Kamil Suszczyk, Dawid Ściupidro

Maciej Stuhr debiutuje w roli reżysera i scenarzysty! Po raz pierwszy w historii warszawskiej Akademii Teatralnej jej wykładowca zrealizował wraz ze swoimi studentami krótkometrażowy film fabularny. 

W przytulnej knajpie w jednym z polskich miast dochodzi do serii mniej lub bardziej przypadkowych spotkań młodych ludzi. Dzieli ich sporo, ale łączy jedno: wszyscy próbują znaleźć choć cienką nić porozumienia z drugim człowiekiem. Każde z nich robi to na swój sposób. Mariano na przykład nie ma żadnych problemów z mówieniem wprost tego, co go boli, ale również co go kręci i podnieca. Kompletnie nie zważa na to, że słowa mogą ranić i być trudne do zniesienia dla Amelii, jego uwielbiającej komedie romantyczne dziewczyny. Zygmunt usilnie pragnie zwierzyć się ze swoich skrytych fantazji, ale tylko obcą osobę jest w stanie obdarzyć dostatecznym zaufaniem. W konfrontacji z byłym kochankiem jest zdecydowanie mniej wylewny. Malwina, która ze wszelką cenę pragnie podbić filmowy świat otwiera się, ale dopiero przed kamerą. Tylko wtedy może być tak naprawdę sobą. Z kolei dziewczyna z telefonem potrafi być zarówno potulną, godzącą się na wszystko owieczką, aby za chwilę stać się nieprzebierającą w słowach, ostrą laską. Cichą obserwatorką tych wszystkich często bardzo zabawnych, czasem smutnych, ale i wzruszających spotkań jest kelnerka. Ona również ma swój sposób na radzenie sobie z otaczającą rzeczywistością…