Deklaracja dostępności
Data publikacji strony internetowej:
Data ostatniej istotnej aktualizacji strony internetowej:
Stan dostępności cyfrowej
Strona internetowa jest częściowo zgodna z załącznikiem do ustawy o dostępności cyfrowej z powodu niezgodności i włączeń wymienionych poniżej.
Niedostępne treści
- Część dokumentów w formacie pdf nie jest dostępna cyfrowo.
- Niektóre graficzne linki nie posiadają uzupełnionego atrybutu Alt.
Niezgodność z załącznikiem
- Niektóre elementy strony nie spełniają minimalnych wymogów dla kontrastu
- Część materiałów wideo nie posiada formy alternatywnej m.in. audiodeskrypcji.
Przygotowanie deklaracji dostępności
Data sporządzenia deklaracji:
Data ostatniego przeglądu deklaracji:
Deklarację sporządziliśmy na podstawie samooceny w oparciu o Listę kontrolną do badania dostępności cyfrowej strony internetowej v.2.2 (docx, 0,12MB)
Informacje zwrotne i dane kontaktowe
Wszystkie problemy z dostępnością cyfrową tej strony internetowej możesz zgłosić do
Koordynatorki ds. dostępności Iwony Herbuś-Iwaniuk za pomocą poczty e-mail: dostepnosc@e-at.edu.pl lub telefonicznie/SMS/wideopołączenie +48 789 268 379.
Każdy ma prawo wystąpić z żądaniem zapewnienia dostępności cyfrowej tej strony internetowej lub jej elementów.
Zgłaszają takie żądanie podaj:
- swoje imię i nazwisko,
- swoje dane kontaktowe (np. numer telefonu, e-mail),
- dokładny adres strony internetowej, na której jest niedostępny cyfrowo element lub treść,
- opis na czym polega problem i jaki sposób jego rozwiązania byłby dla Ciebie najwygodniejszy.
Na Twoje zgłoszenie odpowiemy najszybciej jak to możliwe, nie później niż w ciągu 7 dni od jego otrzymania.
Jeżeli ten termin będzie dla nas zbyt krótki poinformujemy Cię o tym. W tej informacji podamy nowy termin, do którego poprawimy zgłoszone przez Ciebie błędy lub przygotujemy informacje w alternatywny sposób. Ten nowy termin nie będzie dłuższy niż 2 miesiące.
Jeżeli nie będziemy w stanie zapewnić dostępności cyfrowej strony internetowej lub treści, wskazanej w Twoim żądaniu, zaproponujemy Ci dostęp do nich w alternatywny sposób.
Obsługa wniosków i skarg związanych z dostępnością
Jeżeli w odpowiedzi na Twój wniosek o zapewnienie dostępności cyfrowej, odmówimy zapewnienia żądanej przez Ciebie dostępności cyfrowej, a Ty nie zgadzasz się z tą odmową, masz prawo złożyć skargę.
Skargę masz prawo złożyć także, jeśli nie zgadzasz się na skorzystanie z alternatywnego sposobu dostępu, który zaproponowaliśmy Ci w odpowiedzi na Twój wniosek o zapewnienie dostępności cyfrowej.
Ewentualną skargę złóż listownie lub mailem do:
- Rektora Akademii
- Adres: ul. Miodowa 22/24, 00-246 Warszawa
- mail: biuro.rektora@e-at.edu.pl
Pomocne mogą być informacje, które można znaleźć na rządowym portalu gov.pl
Możesz także poinformować o tej sytuacji Rzecznika Praw Obywatelskich i poprosić o interwencję w Twojej sprawie.
Pozostałe informacje
Dostępność architektoniczna
Poniżej znajdują się informacje o dostępności architektonicznej budynków Akademii Teatralnej:
Warszawa
Szczegółowy opis dostosowania Budynku Głównego [link].
Szczegółowy opis dostosowania Teatru Collegium Nobilum [link].
Szczegółowy opis dostosowania Budynku C [link].
Szczegółowy opis dostosowania Budynku D [link].
BIAŁYSTOK
ul. H. Sienkiewicza 14, 15-092 Białystok
Szczegółowy opis dostosowania Budynku Głównego [link].
Szczegółowy opis dostosowania Teatru Szkolnego im. Jana Wilkowskiego [link].
Do budynku i wszystkich jego pomieszczeń można wejść z psem asystującym i psem przewodnikiem.
Dostępność komunikacyjno-informacyjna
W Akademii Teatralnej są pracownicy ze znajomością PJM na poziomie B1.
Mogą pomóc w kontakcie z uczelnią i załatwieniu podstawowych spraw. Aby umówić się z nimi na rozmowę należy napisać maila:
dostepnosc@e-at.edu.pl lub wysłać SMS/wiadomość video na numer: +48789268379
Na Twoją prośbę możemy również umówić spotkanie z tłumaczem PJM.
Akademia posiada dwie, przenośne pętle indukcyjne.